Kontaktinių lęšių pasirinkimas

2009 metais, visa kontaktinių lęšių rinka pajautus sunkmečio kartelę, ekonomistų duomenimis sumažėjo labai nedaug.

Įmonės susiprato, kad Lietuvoje kontaktinių lęšių populiarumas tvirtai užaugo, juos mąsiškai naudoja ir jaunesnio, ir vyresnio amžiaus žmonės. Kiekvienais metais internetinės svetainės sulaukia vis didesnio dėmesio ir pagal pirkinius teigia, kad pirkėjai pirmoje vietoje iškelia lęšio kainą, nors patį pasirinkimą lemia keli centai.

Palyginus regėjimą gerinančias galimybes dabar ir prieš kelis dešimtmečius, jos padidėjo nepalyginamai.

Viskas prasidėjo nuo paprastų ir daėjo iki silikoninių hidrogeninių, torinių multifokalnių. Šiais laikais pasiūla tokia didele, kad galima net susigalvoti. Kiekvienais metais Lietuvą pasiekia šimtai tūkstančių kontaktinių lęšių.

Visame pasaulyje dominuoja 3-4 kontaktinių lęšių gamintojos. Ilgą laiko jos išlieka ir kaip nekeista neturėjo bėdų su bankroto galimybėmis. Pirkimo analizės duomenys sako, kad pirkėjai krizės metu stengėsi lęšius devėti ilgesnį laiką nei nurodytą ant pakuotės, taip pat atsisakydavo kosmetinių.

Egzistuoja klientai, kurie neatsisako įpročio nešioti kontaktinius lęšius ir drąsiai stengiasi juos pirkti, krizę jie stengdavosi ignoruoti. Tačiau buvo žmonių kuriem tai atsiliepė, jie daugiau rinkdavosi akinius, ilgesnį laiką praleidžia su jais, o kontaktinius lęšius dedasi tik atsiradus poreikiui.

Prekiautojai teigia, kad nemaža dalis Lietuvos gyventojų yra itin konservatyvūs ir lengvai pripranta prie pasirinktų lęšių. Tačiau visiškai kitą nuomonę turi apie pirkėjus kalbančios interneto parduotuvės, kurios taip pat prekiauja lęšiais. Jų teigimu, elektroninės erdvės nesulaukia visiškai jokio lojalumo, viskas priklauso nuo kainos. Tačiau galima džiaugtis, kad Lietuvoje pardavinėjami kontaktiniai lęšiai pigiau kainuoja, nei perkant užsienyje. Taip pat lietuviai yra labiau linkę lęšius išsirinkti gyvai jį matant parduotuvėje ir tam negaili nei laiko, nei sveikatos.

Jaunoji Lietuvos karta neatsisako galimybės ir aktyviai naudojasi internetinių parduotuvių siūlomis paslaugomis. Jie intensyviai renkasi kuo daugiau esančių operatorių internetinėse erdvėse. Skiriama laiko ieškant tinkamos prekės, randama pigi kaina, kurios sukasi itin mažais centų skirtumais.

Pardavėjai žiūri į artimąją ateitį ir drąsiai prognozuoja, kad kiekvienais metais kontaktinių lęšių rinka nenumaldomai augs. Patys tiekėjai, tiek optikos parduotuvės aktyviai derasi dėl kainų ir žada jog jos bus itin mažos. Peršokant nuo kainų taip pat palieka mažą paslaptėlę laukiant daugiau naujienų lęšių rinkoje. Pačios internetinės parduotuvės stengiasi neprarasti vilties ir tikisi, kad lęšių pirkimai turi suaktyvėti. Tikimasi, kad juos pirks ir aplinkinių regionų gyventojai, nes kolkas dažniausiai aptarnaujami didmiesčių gyventojai, kurie labiau pripratę viską pirkti internetu.

Kiekvienas mėnuo pirkėjams yra kaip naujos mados pristatymas. Lęšiai džiugina ne tik kainomis, bet ir spalvomis, kurie netgi sugeba paryškinti akių spalvas, kas yra labai mėgiama Lietuvos moterų. Rinka nemiega ir nemiegos dar ilgus amžius.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *